Δίδονται οι εντολές :
α. όρισε τη μεταβλητή σε.....
β. εαν συνθήκη
.......
________|
1 .Γράψτε ενα πρόγραμμα που θα ορίζει τη μεταβλητή γ σε μια τιμή .
α.) αν η τιμή είναι μεγαλύτερη από 10 θα τυπώνει "πέρασες την τάξη "
β.)αν η τιμή είναι μικρότερη από 10 θα τυπώνει "εμεινες "
2. Γράψτε 1 πρόγραμμα που θα διαβάζει από το πληκτρολόγιο το μήκος μιας ακτίνας και θα την καταχωρεί σε μια μεταβλητή που θα την ονομάσεται ρ και θα υπολογίζει το μήκος ενός κύκλου 2*π*ρ . Το π είναι η σταθερά με τιμή 3,14 για την οποία θα πρέπει να ορίσετε μια μεταβλητή και να της δώσετε την τιμή 3,14 μέσα από το πρόγραμμα .
3. Τι ονομάζομαι μεταβλητή στον προγραμματισμό και πως εκχωρείται μια τιμή σε αυτήν .
4. Τι δουλειά κάνει ο προγραμματιστής ? Θα σας άρεσε να κάνετε αυτή την δουλειά στο μέλλον και γιατί ?
5. "για να περάσετε την τάξη πρέπει να έχετε μέχρι 64 απουσίες " . Μπορείτε να διατυπώσετε την παραπάνω προυπόθεση ως μια λογική συνθήκη και ένα λογικό έλεγχο που θα γίνεται από το το πρόγραμμα σας και να αποφασίζει αν θα περάσετε την τάξη ?
6."για να περάσετε την τάξη πρέπει να έχετε μέχρι 114 απουσίες από τις οποίες μέχρι 64 να είναι αδικαιολόγητες και οι υπόλοιπες δικαιολογημένες " . Μπορείτε να διατυπώσετε την παραπάνω προυπόθεση ως μια λογική συνθήκη και ένα λογικό έλεγχο που θα γίνεται από το το πρόγραμμα σας και να αποφασίζει αν θα περάσετε την τάξη ?
7.Γράψτε ένα πρόγραμμα που θα διαβάζει ένα αριθμό από το πληκτρολόγιο και θα τυπώνει το τετράγωνο του .
α. όρισε τη μεταβλητή σε.....
β. εαν συνθήκη
.......
________|
1 .Γράψτε ενα πρόγραμμα που θα ορίζει τη μεταβλητή γ σε μια τιμή .
α.) αν η τιμή είναι μεγαλύτερη από 10 θα τυπώνει "πέρασες την τάξη "
β.)αν η τιμή είναι μικρότερη από 10 θα τυπώνει "εμεινες "
2. Γράψτε 1 πρόγραμμα που θα διαβάζει από το πληκτρολόγιο το μήκος μιας ακτίνας και θα την καταχωρεί σε μια μεταβλητή που θα την ονομάσεται ρ και θα υπολογίζει το μήκος ενός κύκλου 2*π*ρ . Το π είναι η σταθερά με τιμή 3,14 για την οποία θα πρέπει να ορίσετε μια μεταβλητή και να της δώσετε την τιμή 3,14 μέσα από το πρόγραμμα .
3. Τι ονομάζομαι μεταβλητή στον προγραμματισμό και πως εκχωρείται μια τιμή σε αυτήν .
4. Τι δουλειά κάνει ο προγραμματιστής ? Θα σας άρεσε να κάνετε αυτή την δουλειά στο μέλλον και γιατί ?
5. "για να περάσετε την τάξη πρέπει να έχετε μέχρι 64 απουσίες " . Μπορείτε να διατυπώσετε την παραπάνω προυπόθεση ως μια λογική συνθήκη και ένα λογικό έλεγχο που θα γίνεται από το το πρόγραμμα σας και να αποφασίζει αν θα περάσετε την τάξη ?
6."για να περάσετε την τάξη πρέπει να έχετε μέχρι 114 απουσίες από τις οποίες μέχρι 64 να είναι αδικαιολόγητες και οι υπόλοιπες δικαιολογημένες " . Μπορείτε να διατυπώσετε την παραπάνω προυπόθεση ως μια λογική συνθήκη και ένα λογικό έλεγχο που θα γίνεται από το το πρόγραμμα σας και να αποφασίζει αν θα περάσετε την τάξη ?
7.Γράψτε ένα πρόγραμμα που θα διαβάζει ένα αριθμό από το πληκτρολόγιο και θα τυπώνει το τετράγωνο του .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου